1403/02/08
12:7
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

شنبه 02 دی 1402 9:34

خط و نشان فولادی ها برای حریفانشان

80 گل زده در کارنامه تیم های پایه فولاد

تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در رقابت های این فصل فوتبال کشور تا کنون 80  گل به ثمر رسانده اند و از این بابت جزو برترین ها بشمار می آیند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رقابت های فوتبال پایه کشور به دور برگشت دیدارهای گروهی رسیده است و این در حالی است که تیم های فولاد خوزستان در رده نونهالان و نوجوانان در صدر جدول گروه های خود قرار دارند و در جوانان و امید هم  سایه به سایه در تعقیب تیم صدرنشین هستند. علاوه بر رتبه خوب تیم ها در جدول، نکته جالب توجه تعداد بالای گل زده ستاره های پرورش یافته آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است. به همین بهانه در ادامه نگاهی به عملکرد خطوط حمله تیم های پایه فولاد خواهیم انداخت:

امید فولاد


شاگردان حیدری با یک بازی کمتر از شمس آذر در اندیشه تصاحب جایگاه نخست گروه الف هستند. امیدهای فولاد با 17 گل زده در حال حاضر عنوان دومین خط حمله را به خود اختصاص داده و با داشتن مهاجمانی با انگیزه در هفته های بعد هم می توانند آمار گل زده شان را بیشتر کنند. آرش اکبر زاده و حسین بادپروا (هرکدام 3گل)، حامد معاوی، احمدرضا آغاجاری و امین ساعدی (هرکدام 2گل)، یوسف جنادله، دانیال سعدی، اشکان جلیل طهماسبی، حجت الله احمدی و میلاد افروغ (هرکدام 1 گل) گلزنان تیم امید فولاد هستند.

جوانان فولاد


فولاد در لیگ برتر جوانان با 20 گل زده و اختلاف یک امتیازی از صدرنشین در رده دوم جدول ایستاده و این بخت را دارد که در دیدارهای آینده جایگاه صدر جدول را تصاحب کرده و به عنوان تیم نخست صعودش را جشن بگیرد. از بین شاگردان غلامی، علی کلاه کج (6گل)، امیر سواعد (4گل)، ایمان دانش و سهیل طیبی (هر کدام 2گل)، قاسم لطیفی، سید رضا حسینی، عرشیا باقری، رضا شهریاری، رضا گره و حمیدرضا پاینده (هر کدام یک گل) برای فولاد گلزنی کرده اند.

نوجوانان فولاد


مدافع عنوان قهرمانی در این فصل هم جشنواره ای از گل به راه انداخته. شاگردان خمیسی با 24 گل زده در 9 بازی عنوان گلزن ترین تیم در تمامی گروه ها را به خود اختصاص داده و با توجه به شم بالای گلزنی بازیکنان این تیم در ادامه هم می توانند دروازه هر تیمی را فرو بریزند. ابوالفضل زاده عطار (8گل)، هومن الیاسی و محمد امین حمیدی (هرکدام 6گل)، رئوف سلطانی (3گل) و کرار نماری (1گل) گلزنان تیم نوجوانان فولاد خوزستان هستند.

نونهالان فولاد


شاگردان راهرو احمدی با 19 گل زده در 8 بازی برای حریفان خود خط و نشان کشیده اند و برای تکرار قهرمانی فولاد خوزستان در رده سنی نونهالان تلاش می کنند. گلزنان تیم نونهالان فولاد در حال حاضر حسین قنبری زاده، مهدی حاتمی نژاد و محمد امین حسینی (هر کدام با 5 گل)، سورنا اسدی، نوید علی بیرانوند، ابوالفضل گرمسیری و سید حمید موسوی (هر کدام 1 گل) می باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---